FIRMA GODNA ZAUFANIA
LIVE CHAT

Jak rozpocząć promocję firmy z Certyfikatem FGZ

Na samym początku, pragniemy raz jeszcze pogratulować uzyskania pozytywnego wyniku w internetowym badaniu satysfakcji klientów. Poniżej chcemy w kilku krokach wytłumaczyć, jak należy rozpocząć promocję firmy z Certyfikatem "Firma Godna Zaufania".

Każdy uczestnik w ramach pakietu otrzymuje:

  • Certyfikat , wydrukowany na grubym papierze, z zastosowaniem różnych technik uszlachetniających, oprawiony w elegancką czarną ramę i zawierający hologram, co gwarantuje jego autentyczność. Na certyfikacie znajduje się tabliczka z wygrawerowaną nazwą Twojej firmy, co dodaje mu unikalności.

  • Tablica dla nowych firm, wykonana z materiału imitującego drewno, z przestrzenią na medale z kolejnych edycji naszego projektu oraz tabliczką z wygrawerowaną nazwą Twojej firmy. Tablica ta pozwala na zbieranie i eksponowanie osiągnięć, nadając jej elegancki wygląd.

  • Elegancki medal z rokiem danej edycji, który jest dodawany do każdego pakietu, symbolizujące osiągnięcia Twojej firmy.

    Zestaw eleganckich naklejek w formacie A6, które można umieścić na witrynie firmy, samochodzie lub w innym widocznym miejscu, co stanowi doskonały sposób na promocję i podkreślenie uczestnictwa w naszym projekcie.

    Dane do logowania na stronie projektu – www.firmagodnazaufania.pl, gdzie Uczestnik może na bieżąco edytować swoją elektroniczną wizytówkę, a w niej dane swojej firmy, dodawać informacje o godzinach otwarcia, aktualnych promocjach czy prezentować galerię zdjęć.

  • Fakturę VAT - która zawiera dane do logowania na stronie projektu: www.firmagodnazaufania.pl.

SKUTECZNA PROMOCJA KROK PO KROKU

1.

Wyciągnij z paczki oprawiony Certyfikat "Firma Godna Zaufania". Powieś w biurze na ścianie lub innych widocznym miejscu - koniecznie w takim, w którym będzie widoczny.

2.

Wodoodporną naklejkę formatu A6 z logo "Firma Godna Zaufania" przyklej na witrynie w swoim sklepie czy biurze, na szybie samochodu bądź w innym miejscu.

3.

Na fakturze - w dolnym prawym rogu - znajdują się dane do logowania się na stronie projektu. Bardzo ważne jest, żeby je przepisać i zachować na przyszłość. To dzięki loginowi i haśle możliwa jest nawet codzienna edycja e-wizytówki, a także pobranie logo "Firma Godna Zaufania".

4.

W celu zalogowania się na stronie projektu, należy wejść na stronę www.firmagodnazaufania.pl, a następnie kliknąć w biały napis "Zaloguj", który znajduje się w prawym górnym rogu strony. Wówczas wyświetli się szare pole, a na nim napis "Login" oraz "Hasło". W tym miejscu wpisujemy dane z faktury (patrz pkt. 3.). Po przepisaniu danego ciągu liczb i cyfr raz jeszcze należy kliknąć w "Zaloguj". Jeśli przepisaliśmy poprawnie wszystkie dane, zostaniemy automatycznie przeniesieni do naszej e-wizytówki. Uwaga! Wielkość liter ma tutaj znaczenie, dlatego należy bardzo uważnie zapisać login i hasło.

5.

Po zalogowaniu się na swoją e-wizytówkę możemy uzupełnić dane firmy. Opis nie może przekroczyć 900 znaków. W tym miejscu przedsiębiorcy najczęściej informują Klientów o profilu swojej działalności, nowych promocjach, godzinach otwarcia, adresie itp. Ważne jest, żeby pamiętać o tym, że po każdej zmianie należy zapisać uzupełnione treści klikając w "ZAPISZ DANE". Swoją wizytówkę możemy dowolnie modyfikować w każdym momencie, aby Klienci byli na bieżąco z nowościami w naszej firmie. Przypominamy, że e-wizytówka dostępna jest przez cały okres działalności firmy, bez żadnych dodatkowych opłat. Uwaga! Warto dodać, że uzupełnione wizytówki są o wiele częściej odwiedzane przez Klientów niż profile firm, które nie posiadają opisów swojej działalności.

6.

Kiedy uzupełniony jest już opis firmy oraz wszystkie jej dane teleadresowe, należy dodać logo firmy oraz zdjęcia. Można umieścić maksymalnie pięć zdjęć. Ważne jest, żeby po załadowaniu obrazów kliknąć ponownie w "ZAPISZ DANE", ponieważ w przeciwnym wypadku nie zostaną one zapamiętane. Zdjęcia, tak samo jak opis firmy, możemy zmieniać według uznania w każdym momencie. Uwaga! Dzięki opcji "ZOBACZ SWOJĄ WIZYTÓWKĘ" mamy możliwość w dowolnej chwili sprawdzić, jak prezentuje się uzupełniona dotychczas e-wizytówka. Warto również zwrócić uwagę na to, że pełne wizytówki są odbierane przez Klientów o wiele korzystniej, niż uzupełnione jedynie częściowo. Zdjęcia działalności wpływają na wyobraźnię odbiorców i kreują obraz przedsiębiorstwa jako o wiele bardziej profesjonalnego.

7.

Dodatkowo, po zalogowaniu się na e-wizytówkę, dostępne są do pobrania materiały: logo projektu "Firma Godna Zaufania" w wersji dużej i małej, a także w formie kodu html. Wspomniane narzędzia promocyjne należy umieścić na stronie www (kod html), Allegro, OLX czy Facebooku oraz materiałach drukowanych, czyli ulotkach, plakatach, fakturach i wizytówkach czy nawet etykietach, opakowaniach. Dzięki wykorzystaniu zarówno internetowych, jaki drukowanych instrumentów marketingowych, możliwe jest kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Uwaga! Ostatnie badania jednoznacznie dowodzą, że aż 80% klientów chętniej korzysta z usług firm, które odznaczają się w sieci wsposób aktywny. To samo dotyczy materiałów drukowanych w przypadku niektórych działalności, takich jak gospodarstwa agroturystyczne, piekarnie, firmy transportowe czy domy przyjęć.