FIRMA GODNA ZAUFANIA
LIVE CHAT

Jak rozpocząć promocję firmy z Certyfikatem FGZ

Na samym początku, pragniemy raz jeszcze pogratulować uzyskania pozytywnego wyniku w internetowym badaniu satysfakcji klientów. Poniżej chcemy w kilku krokach wytłumaczyć, jak należy rozpocząć promocję firmy z Certyfikatem "Firma Godna Zaufania".

Każdy uczestnik projektu otrzymuje przesyłkę kurierską, która zawiera:

  • Naklejki z logo "Firma Godna Zaufania", które można przykleić np. na służbowy samochód lub witrynę. Naklejki są starannie wykonane, wodoodporne, bardzo wysokiej jakości - dzięki temu mogą służyć danej firmie przed dłuższy czas.
  • Dane do logowania na stronie projektu – www.firmagodnazaufania.pl, gdzie Uczestnik może na bieżąco edytować swoją elektroniczną wizytówkę, a w niej dane swojej firmy, dodawać informacje o godzinach otwarcia, aktualnych promocjach czy prezentować galerię zdjęć.
  • Papierową wersję Certyfikatu - wykonaną na eleganckim papierze. Stanowi ona dokument, który stanowi świadectwo tego, że dany podmiot faktycznie jest Firmą Godną Zaufania. Na certyfikacie, który może zostać umieszczony w dowolnym miejscu w siedzibie przedsiębiorstwa, znajduje się pełna nazwa organizacji oraz informacja o tym, za co ów Certyfikat został przyznany.
  • Fakturę VAT - która zawiera dane do logowania na stronie projektu: www.firmagodnazaufania.pl.

SKUTECZNA PROMOCJA KROK PO KROKU

1.

Wyciągnij z paczki papierową wersję Certyfikatu "Firma Godna Zaufania". Opraw go w ładną ramkę i powieś w biurze na ścianie - koniecznie w miejscu, w którym będzie widoczny.

2.

Wodoodporną naklejkę formatu A6 z logo "Firma Godna Zaufania" przyklej na witrynie w swoim sklepie czy biurze, na szybie samochodu bądź w innym miejscu.

3.

Na fakturze - w dolnym prawym rogu - znajdują się dane do logowania się na stronie projektu. Bardzo ważne jest, żeby je przepisać i zachować na przyszłość. To dzięki loginowi i haśle możliwa jest nawet codzienna edycja e-wizytówki, a także pobranie logo "Firma Godna Zaufania".

4.

W celu zalogowania się na stronie projektu, należy wejść na stronę www.firmagodnazaufania.pl, a następnie kliknąć w biały napis "Zaloguj", który znajduje się w prawym górnym rogu strony. Wówczas wyświetli się szare pole, a na nim napis "Login" oraz "Hasło". W tym miejscu wpisujemy dane z faktury (patrz pkt. 3.). Po przepisaniu danego ciągu liczb i cyfr raz jeszcze należy kliknąć w "Zaloguj". Jeśli przepisaliśmy poprawnie wszystkie dane, zostaniemy automatycznie przeniesieni do naszej e-wizytówki. Uwaga! Wielkość liter ma tutaj znaczenie, dlatego należy bardzo uważnie zapisać login i hasło.

5.

Po zalogowaniu się na swoją e-wizytówkę możemy uzupełnić dane firmy. Opis nie może przekroczyć 900 znaków. W tym miejscu przedsiębiorcy najczęściej informują Klientów o profilu swojej działalności, nowych promocjach, godzinach otwarcia, adresie itp. Ważne jest, żeby pamiętać o tym, że po każdej zmianie należy zapisać uzupełnione treści klikając w "ZAPISZ DANE". Swoją wizytówkę możemy dowolnie modyfikować w każdym momencie, aby Klienci byli na bieżąco z nowościami w naszej firmie. Przypominamy, że e-wizytówka dostępna jest przez cały okres działalności firmy, bez żadnych dodatkowych opłat. Uwaga! Warto dodać, że uzupełnione wizytówki są o wiele częściej odwiedzane przez Klientów niż profile firm, które nie posiadają opisów swojej działalności.

6.

Kiedy uzupełniony jest już opis firmy oraz wszystkie jej dane teleadresowe, należy dodać logo firmy oraz zdjęcia. Można umieścić maksymalnie pięć zdjęć. Ważne jest, żeby po załadowaniu obrazów kliknąć ponownie w "ZAPISZ DANE", ponieważ w przeciwnym wypadku nie zostaną one zapamiętane. Zdjęcia, tak samo jak opis firmy, możemy zmieniać według uznania w każdym momencie. Uwaga! Dzięki opcji "ZOBACZ SWOJĄ WIZYTÓWKĘ" mamy możliwość w dowolnej chwili sprawdzić, jak prezentuje się uzupełniona dotychczas e-wizytówka. Warto również zwrócić uwagę na to, że pełne wizytówki są odbierane przez Klientów o wiele korzystniej, niż uzupełnione jedynie częściowo. Zdjęcia działalności wpływają na wyobraźnię odbiorców i kreują obraz przedsiębiorstwa jako o wiele bardziej profesjonalnego.

7.

Dodatkowo, po zalogowaniu się na e-wizytówkę, dostępne są do pobrania materiały: logo projektu "Firma Godna Zaufania" w wersji dużej i małej, a także w formie kodu html. Wspomniane narzędzia promocyjne należy umieścić na stronie www (kod html), Allegro, OLX czy Facebooku oraz materiałach drukowanych, czyli ulotkach, plakatach, fakturach i wizytówkach czy nawet etykietach, opakowaniach. Dzięki wykorzystaniu zarówno internetowych, jaki drukowanych instrumentów marketingowych, możliwe jest kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Uwaga! Ostatnie badania jednoznacznie dowodzą, że aż 80% klientów chętniej korzysta z usług firm, które odznaczają się w sieci wsposób aktywny. To samo dotyczy materiałów drukowanych w przypadku niektórych działalności, takich jak gospodarstwa agroturystyczne, piekarnie, firmy transportowe czy domy przyjęć.